vrijdag 17 juli 2009

Een tipi in Vorden


Ik heb recent mijn cursus "Persoonlijk Leiderschap" afgerond in Vorden. Voor wie niet weet waar Vorden ligt (he..dat is een mooi riedeltje); je zakt de IJssel af langs Zutphen en ergens daar in het mooie rustige landschap gelegen kom je Vorden tegen.

De cursus was intens, mooi, confronterend en heel diep. De omgeving, de medecursusten en de coach hielpen daar uiteraard bij.

Een van de hoogtepunten blijft voor mij de dag van de tipi. Mijn eigen middagje onder het rookgat, starend naar de wolken die voorbij dreven en 100 punten benoemen waar je jezelf over wilt bevragen. En dan de avond met het vuur, het bier en de kaas. En niet te vergeten de biologische merkloze dorito's. Het bewijs dat chips verrekte goed brand.

Ik zal het missen, dat mooie Vorden.

Geen opmerkingen: